Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Mega Snack. Meer weten? Ontdek meer
John
25 jun 2026 om 16:22
Patat was goed warm. Rest was ook goed. Stukken beter. Vriendelijke bezorger
johnnys
24 jun 2026 om 21:45
Alles was goed op smaak. Goed eten.
Vonden alleen het broodje ei met ham en kaas wat klein voor die prijs.
Bezorging duurde wat langer
manuel
22 jun 2026 om 19:20
Megasnack is een goede zaak. Thuisbezorgd zijn oplichters. Slechte service aan de telefoon. Slechte bezorgers. Eten besteld, betaald maar nooit gekregen. Ik bestel nooit meer via Thuisbezorgd. Puur en puur slecht bedrijf
Astrid
20 jun 2026 om 0:57
Bestellen niet gehad maar wel betaald
freek
19 jun 2026 om 20:47
Het is goed en lekker wat wei besteld hebben gaat zo door
Willem
18 jun 2026 om 18:14
eten niet zo best.. volgens mij gebakken in oud vet.
Miranda
6 jun 2026 om 20:49
Al het eten was goed en lekker behalve de mini loempiaatjes... deze hebben iets te lang in de frituur gelegen die waten verzadigd met frituurolie. De bezorging was goed en vriendelijk.
S
2 jun 2026 om 10:43
Patat met kaassoufflé en groentenkroket. Patat gebakken zoals ik het lekker vind. Niet te donker met kleine doorgebakken stukjes. De bezorging kwam op het afgesproken tijdstip.
Miranda
30 mei 2026 om 21:15
Nog steeds erg goed. Geen klachten.
Boers
28 mei 2026 om 6:03
altijd lekker en tevreden. snelle levering
Diederik
24 mei 2026 om 23:40
Goed
Miranda
24 mei 2026 om 19:04
Goed eten. Goede bezorging.